آیسای منآیسای من، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

❤یکی یه دونه عاشششقتممممممم❤

غییبت

1392/7/13 8:52
194 بازدید
اشتراک گذاری

سلامممممممم به آیسایی خودم که میمیرم براش.

مامانی شاید یه مدت کوتاه یا شاید بلند نتونم بیام وبت وآپش کنم ولی همه چیزو تو دفتر خاطراتت یادداشت می کنم بعد میام میزارم برات تا چیزی از قلم نیوفته.تو این مدت دلم برای همه ی دوستای گلم واین دنیای مجازی تنگ میشه.

دخترم اینو بدون من عاشقتمممممممم ومیپرستمت.

می بوسمت هزارتااااااااااااااااماچماچماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مرجان مامان آران و باران
13 مهر 92 18:42
ااااااااا چرا چقدر بدد دلما هم براتون تنگ میشه


یه مشکلی هست که یه مدت نمی تونم بیام.لطف داری عزیزم.ببوس اران جون نازمو
مامان آيسو وآيسا
14 مهر 92 11:28
كجا ميري دوست جوووون
مامان آيسو وآيسا
16 مهر 92 10:45
روزت مبارك آيسا جوووونم


مرسی خاله جوووووووون.همچنین روز دخملی های شما هم مباااااااارک
مامان آیسو وآیسا
4 آبان 92 11:54
کجایی دوست جووون


زودی میام عزیزم.مرسی که به فکرمون هستی.ببوس عزیزای دلمو
mamaneninii
12 آبان 92 8:56
سلام عزیزم.حسته نی نی بزرگ کردن نباشی.
قدر این روزا رو خیلی بدون.چون این قدر زود میگذره که نگو.انگار همین دیروز بود که نی نی ماهم تو این سن بود.ولی حالا2ساله شده.خوشحال میشیم قدم رنجه کنید و تشریف بیارید تولد گلپسر من.تشکر.موفق باشید


سلام عزیزم.ممنونم
آره به خدا خیلی زود داره می گذره.آخههه خدا نگهش داره براتون.
چشم حتما.مرسی
مامان آیسو وآیسا
14 آبان 92 17:39
واییییییییییییییییییییییی خوشحالم کجابودی تووووووووووووووووووو دوست خوبم ...آیسا جووون خوبه[هورا
مرسی عزیز دلم.اره ایسا هم خوبه منم خیلی دلم براتون تنگ شده بود